kontakt
tworzenie stron internetowych warszawa
Oferta tworzenie stron internetowych Warszawa


   Indywidualne aplikacje

   Copywriting

Strefa Klienta
Login:
Hasło:
 
Newsletter
Jeśli chcesz być na bierząco informowany o zmianach na stronie, wydarzeniach, promocjach - wpisz swój email

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

Na cenę umowy o pozycjonowanie wpływają przede wszystkim następujące czynniki:

      1. Trudność pozycjonowanej frazy.

Im pozycjonowana fraza jest bardziej konkurencyjna tym efekty są trudniejsze do osiągnięcia a co za tym idzie koszt osiągnięcia pozycji jest wyższy. Konkurencyjność danej frazy określa biorąc pod uwagę poniższe czynniki:

  1. Ilość wyników zwracanych przez wyszukiwarkę po wpisaniu pozycjonowanej frazy (słowa kluczowego) - fraza jest tym trudniejsza im więcej stron poświęconych jest danemu tematowi. Patrzymy, więc na ilość wyników zwracanych przez wyszukiwarkę, im większa jest ich ilość tym większa stawka przypada na pozycjonowane słowo kluczowe.
  2. Liczbę pozycjonowanych witryn po konkretnej frazie – oprócz brania pod uwagę ilości wyników zwracanych przez wyszukiwarkę bierze się też pod uwagę liczbę witryn, które rzeczywiście pozycjonują się już pod tą bądź podobną frazą. Mogą zdarzyć się przypadki, w których liczba wyników jest stosunkowo niewielka, ale istnieje już spora grupa witryn, która jest już od dłuższego okresu czasu pozycjonowana po danej frazie i w tym przypadku osiągnięcie pozycji 1-10 będzie trudniejsze niż mogłaby na to wskazywać liczba zwracanych wyników.


      2. Docelowe miejsce pozycjonowania.

Na koszt pozycjonowania wpływa rodzaju wyszukiwarki internetowej. Z pośród polskich wyszukiwarek najdroższy jest koszt pozycjonowania w Google, później w Onecie, Wp i dalej w mnie popularnych wyszukiwarkach.
Koszt pozycjonowania w wyszukiwarkach zagranicznych jest także odpowiednio wyższy. Najpopularniejszymi zagranicznymi wyszukiwarkami wybieranymi przez klientów są Google.com, Google.de, Google.es, Google.ru, Google.co.uk.

      3. Struktura budowy strony klienta.

Kolejnym czynnikiem wpływającym na koszt pozycjonowania jest budowa strony klienta. Jest to ważny czynnik, ponieważ na koszt pozycjonowania składa się także optymalizacja strony internetowej. Im więcej pracy oraz czasu wymaga przebudowa i optymalizacja witryny tym droższy jest koszt pozycjonowania.

      4. Dotychczasowa historia strony klienta.

Przy wycenie kosztu pozycjonowania bierze się również pod uwagę historię witryny. Trzeba zbadać czy strona była już wcześniej pozycjonowana i z jakim skutkiem, czy obecnie nie podlega jednej z kar nakładanych przez wyszukiwarki, oraz jak dawno została przez wyszukiwarkę zaindeksowana.




Wypełnij poniższy zapytanie ofertowe aby skontaktować się z nami.
Prosimy przed wysłaniem zapytania upewnić się że wprowadzone dane kontaktowe (e-mail, telefon) są poprawne. W przeciwnym wypadku nie będziemy w stanie skontaktować się z Państwem zwrotnie. Wprowadzone dane kontaktowe nie są przez nas gromadzone. Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Osoba kontaktowa:
E-mail:*
Telefon:*
Treść:
Zaznacz kwadrat:


Pozycjonowanie  |  Projekty Graficzne  |  TWORZENIE STRON WWW  |  Zapytanie ofertowe  |  Drukuj
OFERTA - tworzenie stron Warszawa, projektowanie sklepów internetowych, aplikacje interaktywne, hosting, grafika ...
TECHNOLOGIE DO TWORZENIA STRON INTERNETOWYCH - HTML, CSS, JavaScript, Flash, ActionScript, XML, PHP, ASP, JSP, SQL ...
Strona główna | O firmie | Aktualności | Oferta tworzenie stron
Portfolio - Realizacje | kontakt | Praca


Copyright © 2004-2015 |
e-mail: bxm@bxm.pl, tel: 537 48 48 44
Powered by

Tworzenie stron Warszawa, tworzenie stron, Projektowanie stron w Warszawie, BXM MULTIMEDIA, tworzenie sklepów, flash, banery, prezentacje, tanie strony, cennik, tworzenie loga, projektowanie stron, wykonywanie sklepów, commerce, pozycjonowanie, tworzenie stron www,strony internetowe, projektowanie stron internetowych, tworzenie stron WWW Warszawa, bxm administrator, bxm.pl, Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław, Gdańsk.